onsdag 25. august 2010

Elle Melle, hva skal telle?




What to do?
 Jeg har plutselig blitt rammet av valgets kvaler.
Til helgen er det planer som frister på to forskjellige steder. Men jeg klarer ikke å bestemme meg. Det ene er barsel treff hvor vi skal ha felles bursdagsfeiring for 2 åringene våres. Men Pappa har bursdag på mandag og vurderer å ha en liten bursdags middag i helgen hvis vi kommer.
Er jeg en skikkelig dårlig datter hvis jeg ikke kommer før neste helg??
Jeg vet hva samvittigheten min sier......
Er så lei av å stresse etter jobb fredag for å komme oss av gårde. Hjelper ikke at det til helgen er birken- noe som fører til ekstra mye trafikk på E6.

Pappa sa det ikke var så nøye at vi kom. Men så snill en datter jeg alltid har vært har jeg aldri sviktet mine foreldre.

Barsel treff; en svært morsom gjeng og morro å se alle ungene igjen. Er så lenge siden jeg har kunnet være med på treffene våres pga husbyggingen.

Må holde meg i tenke boksen litt til jeg:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...