tirsdag 31. august 2010

1.2.3 ..... 5000














Som jeg skrev i et tidligere innlegg at jeg måtte vel holde en giveaway for å feire over 5000 ( unike) på telleren, men nå er dere så ivrige at før jeg får summet meg å finne flotte gaver(liker å gi fine gaver) så er jeg kommet langt forbi 5000.
 Får vel bli på 6000 eller 7000. I ukene er det ikke mye tid til shopping, og helgene går med til husbygging. For å komme overskuffelsen legger jeg ved noen bilder av et nokså lekkert hus. Liker veldig godt de hengende soffaene på det første bildet.

1 kommentar:

  1. Kjempetøffe dei hengesofaene!
    Og tenk så lett å vaske golvet ;D

    Ser du er på jakt etter ein kvit knappepuff lenger nede på sida...? Meiner eg har sett ein lignande på Bohus, viss eg ikkje tar helt feil :P Håper du får ein fin dag! Hilsen Grete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...