mandag 3. desember 2012

Fiasko uka??


Før jul er det mange som har en lang to-do-liste,
jeg likeså. Men idag har vi gjort noe som stod på NOT-to-do-lista:-(
Med lekser og middag unnagjort,  kler på oss noe som tar tid 
med små som ikke samarbeider.
Hiver oss avgårde til julegrans tenning i barnehagen turboprinsen 
løper i forveien mens søstrene skal ut av bilen,
 jeg hører et hyl. Første respons: har han klart å skli på isen.....
MEN så skjerpes hørselen gjennom pelslua- det er - 20,5 grader! 
Iblant skjønner man dette er alvorlig, jeg slipper alt og løper,
 ser han ikke... så mer hyl......
han har slikket på en lyktestolpe.
Han prøver desperat å dra seg fra stolpen, jeg presser han mot. 
Har aldri kjent en kropp riste så mye av redsel.
Gudskjelov har jeg veldig varme hender noe som hjelper nå,
mens noen løper etter varmt vann. Tross alt gikk det veldig bra, 
litt sår tunge men redselen har slitt han helt ut.

Snakk om å entre festen med et brak!!!!

Når vi kommer hjem, skaller minste frøkna og blør fra munnen.
 Imorgen skal Husbonden trekke 4 fortenner oppe pga
 slitasje gnissing som har gått nesten til nerven. 
Skjønner du, her er det sykepleier som gjelder de neste dagene.
Og suppe står på menyen får flere familiemedlemmer.

Husker du suppenazisten fra Seinfeld?
Her blir det helt motsatt, Soup for ALL!

Klem fra meg, Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Fantastisk bra skrevet!! Ser det levende for meg, ler høyt!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...