mandag 5. august 2013

Tør jeg?!


God kveld alle lesere:-)

Etter inspirasjonen igår...ser jeg at jeg liker godt de interiørene som 
er litt mer dristigere enn hva jeg har vært så langt.
Så nå sitter jeg her...klar.....med malekær og maling....tør jeg??!!

Skal bordet males mørkegrått.....eller hvitt 

Det er hvitt nå, men det er her alle slenger fra seg nøkler og 
diverse og da  blir det marker...stygge merker

Det skal gjøres litt omrokkeringer på lamperfronten så det 
kommer en annen lampe i hallen etterhvert! 

Hva tror dere?
Grått......eller......hvitt?

Snakkes:-)


6 kommentarer:

  1. KNALLFINT BORD
    GÅ FOR GRÅTT
    TROR DET BLIR VELDIG BRA
    LYKKE TIL
    BLIR SPENNENDE
    Å SE HVA DU VELGER
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  2. Blir kjempe spennende å se hva du velger:)
    Liker begge fargene godt:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Det hadde vært stilig med mørkegrått:)
    Deilig med litt andre farger av og til. Spennende å se hva du velger og hva slags lampe
    du skal ha!!:)
    En fin kveld til deg:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  4. Hei! Har akkurat funnet bloggen din, og synes den er så bra!!! En kjempeinspirasjon, da vi flytter inn i nytt hus til jul og har mange valg å ta fremover.. Derfor må jeg bare spørre, hvilke farge er det på veggen på dette bilde? Utrolig fin hvertfall!!! Hilsen Heidi.

    SvarSlett
    Svar
    1. Fargen i hallen er skumring. Pga mindre vinduer i gangene har jeg valgt skumring der og i stuen og kjellerstuen er det morgendis. Lykke til:-) Bare å spørre om du lurer på noe. Tror vi har møtt på de fleste hinderene under bygging man kan ha! Men da fikk man enormt mye kunnskap om div man egentlig ikke skulle trenge å kunne.

      Slett
  5. Tror jeg ville tatt den fargen du har minst av.. =) for å få litt kontrast =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...