tirsdag 15. mai 2012

New England style







Skøna Hem

Idag har jeg tatt et nytt skritt inn i fremtiden,
muttern (meg ) har kjøpt seg IPAD.
Har knotet i noen timer, men kan herved si:
I LOVE IT:-)

Har bestilt meg rosa , presiserer LYS rosa skinn
 futeral til ipaden og jeg venter nå i spenning.

Moro i hverdagen,tjoho!!

God kveld, nå skal jeg rigge meg til fremfor tv`n.

(Ser jeg må oppdatere alderen i "ntroduksjonen"
 men jeg forblir mentalt 34 år en dag til da)

Klem fra meg til deg






4 kommentarer:

  1. Hei!
    For noen vakre bilder:) blått i alt hvit er bare helt nydelig:)
    Sov godt

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Hei! Nydelig inngangsparti du har og ikke minst et nydelig hjem. Kan jeg spørre hvilken levrandør dere brukte, likte stilen veldig godt. God natt:)
    Klem

    SvarSlett
  3. så flotte bilder ...blir så innspiret:))

    SvarSlett
  4. Veldig fine bilder!
    Elsket den borddekningen særlig, helt aldeles nydelig.
    Så fin blogg! Legger meg til som følger, jeg. ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...