onsdag 16. mai 2012

Totalt Usminket





Fikk et spørsmål om om hvilket husleverandør vi benyttet.
Svaret er Norhus (datterselskap av Boligpartner),
 selv om dette opprinnelig er et ferdig hus -
 så har vi endret veldig mye på det. Det er kuttet litt i ene enden,
lagt til en etasje, speilvendt og flyttet de fleste veggene. 
 Når det blir fint vær skal jeg ta litt flere bilder av fasaden.

Men slik det ser ut rundt huset for tiden er helt GRUSOMT,
sand og sand, og rester etter materialer
(som skal brukes til andre prosjekter).
Laget en liten skisse i paint for å vise hva planen er.

Det jeg falt veldig for var at det ikke var rette vegger,
 noe som var til stor irritasjon når veggen skulle bygges i kjelleren.
 Men som etter ferdigstillelse har blitt kommentert at det er dette
 som gjør det fint. Hadde blitt litt kjedelig med 22 meter rett vegg!!

Hoveddøren er levert av Jømna Brug.
De hadde ikke eksakt slik dør jeg ønsket,
men jeg designet og de laget eksakt slik jeg ønsket.
Slikt liker jeg:-)

For å se tidligere innlegg vedrørende Villa Jarlsberg, se HER
Og for spesielt interesserte se på etiketten:Husbygging 

Klem fra meg,Elisabeth 


1 kommentar:

  1. Takk for svar! Utrolig flott hus, masse kriker og kroker og det liker vi...hehe! Dere har virkelig fått et flott hjem!!
    Ha en fin 17 mai i morgen!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...