torsdag 20. februar 2014

Bling skull



Hei hei…alle kjære lesere:-)

Når det var morsdag var vi fem mødre som forlot hverdagslivet,
 og dro på hyttetur. Damer på tur er noe for seg selv, 
ingen trenger om be noen om tjenester. Poff…..så bare er alt på plass!
Litt dårlig samvittighet for at jeg var borte på morsdag, 
men tross alt nødvendig med litt vennetid. 
Kanskje ikke det beste sjakktrikset å plassere nattrotene i samme etasje, 
men moro med nachspiel da Merete……lol

Siden jeg ikke var hjemme på morsdagen, 
var det ikke noe stress med gaven.
Ønsket jeg hadde var vasket og ryddet hus når jeg kom hjem….
og Husbonden hadde pisket hele familien så ønsket ble oppfylt.
Men de hadde fikset mere…….ding dong sa det her om dagen.
Med et spent blikk fra hele familien pakket jeg opp.
Det viser seg det er flere i familien som følger med på interiør trender.
Må si jeg digger denne bling hodeskallen. Blid er han også.

Når man lider av kråke-syndromet ( elsker alt som glittrer),
 da er det ikke vanskelig å finne gaver.

Ønsker alle en flott torsdag om du har vinterferie eller ei:-)

Klem fra meg, Elisabeth

I love my mothers day gift my husband gave meg…bling skull

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...