tirsdag 4. februar 2014

Hva blir det ?


Tittei….

Jeg synes det finnes så mye flott å lage i strikk for tiden.
Dette strikketeppet fra Ceannis (bildet) har jeg siklet på leeenge,
 og må nok bare fortsette med det.
Er dødsmisunnelig på de som kan sitte å strikke i 
timesvis uten å ofre så mye som en tanke på hva de holder på med.

Men idag tar jeg tyren ved hornene.
Nå skal det skje……jeg har gått til innkjøp av 
mine første strikkepinner siden barneskolen!!!
Om det blir et barbieskjerf, putetrekk eller pledd for tiden vise. 
Tror ikke dere skal forvente å se noe skrytebilde av noe ekstravagant
 hjemmetrsikket produkt.

Jeg husker ikke en gang hvordan jeg legger opp masker.
Takk gud for google:-)
Antageligvis kommer jeg til å dukket opp med nakke krage,
 og trenge en ukes fysioterapi etter en strikke sesjon.

Here goes nothing!

Klem fra meg,Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...