mandag 18. august 2014

Alltid plass for nye tilskudd

Brudekjolen i hønsenetting var utrolig kul der den stod i spotlihgten.
FRa standen til Olsson & Jensen

Heisann godt folk!
Da har sommerfuglene mine flydd av sted, 
og Turboprinsen har tatt fatt på sin aller første skole dag:-)
Etter endt skole dag skal vi ut å spise is og litt andre godsaker.

Dere begynner kanskje å bli litt lei at jeg viser ting fra messen, eller??
Jeg vet at jeg sluker slike ting rått når jeg ser det på andre
 blogger så jeg kjører på med noen innlegg til:-)

På sosiale mediene innenfor interiørsjangeren er det 
noen merker(brands) som har fått en sterkere posisjon enn andre.
Skal jeg være ærlig synes jeg mye av det begynner å kjede meg,
 og lysten til å oppdage litt nytt står sterkt hos meg.
Dette er kun min mening!
Merker som fattet min interesse er:
The Travelling Brand, Tell me more, Lyktan,  Frejas Boning, 
Olsson & Jensen og min evige favoritt Ceannis.
Hos Frejas Boning kunne jeg plukket med meg det meste.
Bare se et lite udrag her:

Lekkre farger og utrolig mye sengetepper. 
Harmoniske farger.

Dette sengetøyet var helt sinnsykt mykt og deilig.
Masse annet snacks hadde de også. 

Rustikk og unikt.

Masse flotte lamper av ulik karakter.

Nå hva synes du?
Håper dette er merker som vi kommer til å se
 masse av i Norge fremover:-)

Ha en fin dag alle sammen!

Klem fra meg, Elisabeth







1 kommentar:

  1. WEED FOR SALE | MARIJUANA FOR SALE | BUY WEED ONLINE | SHROOMS
    for more info visit: CBD OIL FOR CANCER

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...