mandag 11. august 2014

Ikke gitt meg!


Bø!!

Trodde jeg hadde gitt meg som blogger nå?
Å nei da, men med en slik deilig sommer var pctiden
 redusert ned til det minimale.

Ser det er stadig flere og flere bloggere som gir seg,
 og det har jeg full forståelse for.
Nå som instagram har kommet (for å bli) blir det 
mindre og mindre besøk for noen bloggere.
Kan kanskje være litt motløst å legge ned tid på en blogg 
når det finnes instagram kontoer som har tusenvis av følgere
 og kun tar bilder av den samme stue kroken. 
Sorry om jeg tråker noen på tærene nå! 
(Ikke meningen å henge ut noen)

Selv om jeg ikke har blogget er det ikke dermed 
sagt at vi har ligget på latsiden. 
Iløpet av ukene som har gått har vi skrudd 
sammen ikke ett men TO stk kjøkken.
Å joda slik går nå dagan:-)
Noen timer med skruing, og mange timer med bading.
Må si meg ganske fornøyd med at vi tok en "hjemme" sommer i år!

På bildet over ser du et av mine innkjøp i sommer!
Strever alltid etter å organisere familie livet.
Denne "folderen" fra HAY, falt helt i smak på kontoret.

Gleder meg som en ungen til imorgen/onsdag....får vite mer imorgen:-)

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...