onsdag 28. juli 2010

Atlanta Bartlett

Min favoritt- har en slik benk jeg skal trekke om











Ta en titt på denne siden , mye inspirasjon og lekkre ting.
Det nærmer seg helg og det skal bli utrolig godt. Til helgen begynner graveren på igjen, så da krysser vi fingrene og håper det ikke skjer noe uventet nok en gang. Husbonden er veldig spent på å få komme igang. Er alltid slik med en ukjent oppgave, jo lengre man grubler på den jo større virker den. Så når man endelig roter seg til å gjøre det så var det ikke så ille allikevel.

Tydeligvis mange i ferie modus ennå. Synes synd på ungene som leveres i barnehagen, og de er totalt 10 barn. Men sånn er det når mamma og pappa må jobbe. Er det slik det er å være mamma, dårlig samvittighet mesteparten av tiden- eller er det bare meg??

For dere som er sammen med barna deres KOS DERE!!

4 kommentarer:

  1. Hei!!
    Fine bilder, Elisabeth!! Gleder meg til å se huset fix ferdig!! Går tregt m oppussing hos oss.. Klem Randi

    SvarSlett
  2. Åhh så mye fint.. !!
    Nydelige bilder..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  3. Hei ♥

    Bildet nummer 2 og 3 var bare helt DIGG!!!!! Åååå hadde jeg bare hatt :)))

    Takk for kommentar , kjempekoselig :)) Jeg har give away i dag med gave fra riviera maison vil du delta ♥

    Ha en nydelig flott dag :)))

    SvarSlett
  4. Å for en fantastisk fin benk!! En sånn vil jeg også ha!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...