fredag 16. juli 2010

Den skandinaviske stilen - lys og lett












     



Foto: Nordicstyle                                       
                 
Da er ferien i gang for meg, har ordnet barnevakt neste uke slik at det blir noen dager med jobbing.Tusen takk til tante Pling- ja, hun kalles det av barna og har blitt til et fenomen når hun henter i barnehagen. Hun bor 40 mil unna, men stiller opp for sine tanteunger.
 Idag skal jeg treffe flere fra min (gammle)barsel gruppe. Vi har holdt sammen i 2 år og er verdens beste gjeng. Vi er veldig ulike, men allikevel en helt fantastisk miks. Mye latter og humor. Jeg gleder meg.

Ovenfor er det bilder fra Nordicstyle.com. Denne butikken har mye lekkert, mora klokker, gutivianske møbler til barn og voksne.
Anbefales å ta en titt.   

Selv om jeg tar ferie svikter jeg ikke bloggen, har gjort klar MANGE innlegg. Så bare titt innom, byr på litt av hvert. Neste uke tror jeg det blir en FARGEUKE. Interiør i en bestemt farge for hver dag. Heng med så får du se.

Ha en KJEMPE fin weekend alle sammen:-)

      

                   

1 kommentar:

  1. Your blog IS AMAZING, LOVE EVERY ASPECT OF IT ,PLEASE COME AND VISIT ME, I AM FROM BRAZIL AND WE ALSO HAVE AMAZING DESIGNS, I AM FOLLOWING YOU.

    FER

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...