mandag 26. juli 2010

Designer: Caldwellflake














Da var det nok en mandag! Føler at været speiler humøret mitt (nesten da, hihi) Alltid et smil på lur:-)
Har kommet over en ny designer (for meg). Liker veldig godt bruken av tapett i taket, det lille ekstra.

Må si jeg er veldig beæret at så mange tittet innom min blogg igår, men så var det jo et ekte bloggevær i går også da. Vi koste oss med levende lys og fyrte i peisen. Ble riktig så koselig. Ungene koste seg med en rolig dag hjemme. De synes nok det har vært nok uro i det siste med all reisingen frem og tilbake.
 Jeg skrev vi hadde vært så effektive ,og mange av prosjektene var bloggmateriale- men vi ble så ivrige at det ikke ble tatt noen bilder. buhu. Får ta det igjen senere.

Klem fra Elisabeth


2 kommentarer:

  1. Hei :))

    Nydelige bilder du viser da!!! Men er det ditt hagehus som er avbildet??? Utrolig flott og koselig!!! Du er jammen flink :) Nå skaljeg ut å male på mitt hagehus ♥

    Ha en nydelig dag da :))

    SvarSlett
  2. hei og takk for koselig kommentar:-D For en flott og inspirerende blogg du har!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...