onsdag 27. oktober 2010

1 + 1, nei dette ble for mye

Tapet Cafe

for nå skal karosellen gå.....

Det bare slo innover meg, det er onsdag idag - torsdag imorgen så fredag også LØRDAG.
Jeg henger nesten ikke med.
Imorgen blir det stille fra meg da jeg skal på kurs i 2 dager.
Husbonden har fått i oppgave imorgen; hente i barnehagen
- lage middag- lage ha med mat til barnehagen til fredag
og rydde huset til vaksedamen skal komme fredag !!!
Jeg kunne se frykten spre seg i hvit øyet hans bare han mottok denne informasjonen.
Han har fått handle liste som skal realiseres etterpå. Skal ikke hun gjøre noe selv tenker du kanskje, men vet ikke om dere har det slik, men hvis jeg drar å handler og bestemmer hva som skal være til middag kommer denne kommentaren:
 Jeg vet da ikke hvordan jeg lager DET!!!
Kriteriene jeg har gitt er: ikke mikro lasagne eller fiske pinner,
det gjør heller ikke noe om det er litt sunt næringsinnhold i middagene.
Kunne se han pustet litt tungt, så vi får se da.

Men egentlig er dette jo bare slike ting en hver mamma gjør hver dag,
 så hva er egentlig problemet?

På toppen av det hele har han bursdag på lørdag, og når jeg lurte på hva han ønsket av kaker og mat den dagen var svaret; klarer ikke tenke så laaangt!
åå det er moro med hverdagen

må bare le av dem innimellom, er jo litt søte da;-)






2 kommentarer:

  1. Smiler med når jeg leser dette, men hjelpe meg så frustrert jeg blir noen ganger!
    Skulle gjerne sluppet å finne på noe til middag hver dag jeg altså.

    Ønsker deg lykke til på kurs, de hjemme klarer seg bedre enn vi tror noen ganger.

    Lykkeliten

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen, hyggelig. Hjertene er en gave fra min datter til meg, hun hadde kjøpt de i Hirtshals. Kjempeglad i disse

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...