lørdag 23. oktober 2010

Hvilken dag er det idag













Coastalliving

Jeg våknet til et brøl fra Turboprinsen, så tenkte jeg huff søndag allerede.
Men litt etter litt kom jeg til bevisstheten og da YES...det er lørdag.
Noe så deilig:-)

Idag blir det litt ærender for mamma og på middag til oldeforeldrene til ungene.
Deretter setter vi kursen tilbake til Tigerstaden.
Husbonden har sjekket over
 kjelleren til huset at alt er klart for at alt er på plass og
det er bare å begynne å snekkre til uken.
Er det er nå moroa begynner?
Husbonden sin jobb er over for denne gang, og jeg tar over.
Jeg vet eksakt til punkt å prikke hvordan det skal være. 
Selv om man er bestemt kan man være det på en hyggelig måte,
 så litt smøring kan snekkrene vente seg:-) 
Det sies jo; veien til en manns hjerte er via magen,
i dette tilfellet er det ikke hjertet jeg skal til men arbeidsinnsatsen..hihi

Ha en strålende lørdag

Klem fra Elisabeth

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...