lørdag 9. oktober 2010

Bort med pasteller inn med kontraster

Anangelatmytable

Decorpad

 
Elle Decor

Countryliving

The Decorista

Det ble litt mye pasteller fra meg igår så idag byr jeg på en helt
annen inspirasjon- konstraster.

Jeg har akkurat vært en rundtur på ulike ærender til byggherrene.
 Det er det jeg er best på- løpe rundt i butikker:-) 
Dro å hentet prøver av flisene og snek meg til å legge de på badet i kjelleren;
Slik da var det klart for flisleggingen!!!
 Ivrig jeg...NEI ikke i det hele tatt(hihi) Var ganske fornøyd.

Resten av dagen blir vel stille og rolig.
Kanskje sette meg i boblebadekaret å slappe av litt?
Får vel bli etter leggetid til de små det.

Klem fra Elisabeth

Liker du denne bloggen, lyst til å bli følger?
Lurer fælt på hvem de er,de som er innom meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...