fredag 26. april 2013

Fra ide til print


Hei på deg, alt vel?
Det tok sin stund må nå har jeg gått til innkjøp av en brukbar
 printer, slik at tomme rammer kan fylles opp med litt hjemmelaget "kunst". 
Godt å få litt mer på plass av de små tingene,
er ofte dette som utgjør helheten i et rom. 
Så får vi se om jeg husker alle ideene jeg hadde, dette er som oftest ideer
 som kommer når man sover. Må se å skaffe meg en liten bok å ha på nattbordet!  
Noen som har noen spennende planer i helgen?
Klem fra meg, Elisabeth   


3 kommentarer:

  1. Koselig bilde:)
    Ønsker deg en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Jeg har en lille bog til at ligge ved mit natbord.
    Du har ret - der kommer nemlig mange gode ideer frem
    når man ligger der og ikke kan sove.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  3. Nydelig hjem dere har <3 Flotte bilder. Legger meg til som følger og gleder meg til og kikke mer :) Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...