torsdag 18. april 2013

Skatter fra boden


 
Hei alle sammen, har du en god dag?
 
Når vi flyttet for 1,5 år siden var jeg gravid og stortsett
sengeliggende, derfor er det MYE jeg fortsatt ikke har kontroll på.
Og siden det er ting jeg ikke har savnet tenker jeg da:
 er dette noe jeg egentlig trenger??
Så siden det er vår og mange tar en liten vårrengjøring er min visjon
 og selge unna mye vi ikke bruker/trenger. Masse flotte interiør ting,
men her i hjemmet har de gått av med pensjon.....trodde jeg. 
Dette speilet ble tatt opp igår kveld for å bli lagt ut for salg,
 og tenkte dere skulle få sjansen først.
Men jeg tror jammen meg at jeg har ombestemt meg!!!!
Lurer litt på om jeg skal endre fargen på det........
Må tenke meg om to ganger til før jeg tar en avgjørelse:-) 
 
Idag begynner sparklingen av soverommet vårt, blir spennende.
Jeg klarer ikke å bestemme meg for nyansen på gråfargen vi skal ha på soverommet.
Lurer på om jeg har kommet i en ubesluttsom periode i livet!!

PS: kurven er nyinnkjøpt fra Kremmerhuset, den er i plast.
Skulle egentlig få et liv som søppeldunk på det midlertidige vakserommet,
 men vet da søren jeg. Var finere i stuen, herregud går det ann da...
 
En litt usikker klem fra meg idag, Elisabeth
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...