lørdag 20. april 2013

Oversikt av stuen

 
Fikk en forespørsel i påsken om å få litt oversikts bilder av huset. 
Så nå har jeg tatt for meg stuen i dette innlegget og HER
Stuen er litt som et puslespill, en bit faller på plass men noen biter gjenstår.
Hvite sofaen bak er midlertidig, der kommer det 2 ørelappstoler kjøpt på Finn.no
Og sofaen vandrer videre til kontoret.
Til venstre på bildet hvor sjeselongen står er ikke listingen fullført da
vi skal bygge en seksjon av hobbyplater og gamle vinduer.
DEN gleder jeg meg til kommer på plass:-)
 
Tenkte jeg skulle åpne opp for spørsmål om noen lurer på eller savner noe?
Iblant kan det bli som en monolog her inne,
 så koselig om noen legger igjen et lite spor.
 
Ønsker alle en riktig fin lørdagskveld!
 
Klem fra meg, Elisabeth
 


4 kommentarer:

  1. Kjempe flott stue du har:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Nydelig stue!! Så lyst og luftig ;o))
    Nyt helgen
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. Så herlig stue!) Liker))
    flott blogg du har ,legger meg til som følger jeg))

    SvarSlett
  4. For en FLOTT stue! Elsker veggen med peisen og fargen på veggene.
    Helt nydelig! La deg akkurat til på leselisten min. Gleder meg til å følge deg videre, og er veldig spent på sengegavelen! :)

    God helg til deg og dine!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...