mandag 11. april 2011

En herlig vårmandag


Style at Home

For en herlig helg vi har tilbakelagt,
 og det ser ut til å komme enda mer flott vær.
Vi har klargjort hagen for sommeren og salg.
Hver krik og krok har fått gjennomgått om det er godtkjent.
Så nå gjennstår det kun å rydde bort,
 men med 2 små er det ikke ryddig lenge. 
Som jeg lengter til at denne perioden av våres liv er over.
  Jeg lover på tro og ære at når vi entrer inn i Juli skal
jeg ikke ha en eneste plan i kalenderen,
leve hver dag som den kommer. 
Dette er vel kanskje ønske tenkning, men vi får se:-)

Ellers ser jeg det har kommet flere nye lesere og
 vil få lov til å ønske dere hjertelig velkommen til meg.

Klem fra Elisabeth 

1 kommentar:

  1. This image is beautiful, I wish I can read your blog, I'm a new follower x

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...