fredag 31. januar 2014

Hjemmelaget sengegavl


God fredag alle sammen!

For den som har fulgt meg en stund vet nå at det nærmest har gått
 en sport i det å kunne lage ting selv til en brøkdel av prisen.
Nei, jeg sier ikke at jeg kan falle for en 1000 krs pute i ny og ne……

Nytt soverom, og det var tid for ny sengegavl. 
De fleste jeg likte hadde en pris mellom 3500,- kr til 9000 kr.
Det var ikke i mitt budsjett. 
Med prinsippet gjenbruk i tankene, ble den gamle hjemmelagde 
sengegavelen oppdatert. Slik ble resultatet.

Skal vise dere fremgangsmåten i neste innlegg.
Min versjon koster ca 750 kr. 
Da er det litt over til noen lekkre puter du vet:-))

Helgen står for tur, og mange har nok allerede startet siden 
det er planleggingsdag flere steder i landet. 
Jeg hadde tenkt på kosedag med største prinsessen, 
men dumpet til fordel for noen besteforeldre.
Bør man blir fornærmet som mor da??

Klem fra meg, Elisabeth


20 kommentarer:

  1. Så lekkert det ble da!!! Her er jeg ivrig opptatt med diverse strikke prosjekter hehe er blitt veldig opptatt av å skape og gjøre ting selv jeg å. Men det blir jo en helt annen glede over tingene da!!! Ha en fin fredag!!!

    SvarSlett
  2. Så flink du er, den ser jo skikkelig eksklusiv ut!
    Lekker!!
    God lørdag :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Sjarmerende kusiner

      Veldig hyggelig tilbakemelding:-) Ha en fortreffelig søndagskveld!

      Slett
  3. Kjempefin, Elisabeth!! :-) Dere imponerer stadig
    Klem Randi

    SvarSlett
  4. Hei, utrolig fin. Hvor har du kjøpt det fine stoffet og naglene?

    Hilsen Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Vibeke:-) Begge deler er kjøpt på ebay. Masse fint velge blant.

      Klem fra Elisabeth

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...