onsdag 29. januar 2014

En gylden sjanse + Fotostylings kurs




Nå tenker jeg du blir overrasket…jeg er her her igjen:-)
Tar seg opp dette nå!

I november fikk jeg en gylden sjanse til å være
 selveste interiørstylist Signe Schineller sin styling assistent!!
Det kan bli mye venting under en fotoshoot. 
Så jeg fikk utfordringen av Signe å lage et lite
 arrangement/miljø, og se hvordan gjenstandene oppfører seg
 fra ulike vinkler. Det var veldig lærerikt med disse dagene:-)

Hvis du har lyst til å lære mer av interiørstylist Signe Schineller
har du muligheten til å melde deg på kurset hun skal holde
 på Westerdals 13. februar. Men skyndt deg ikke mange plasser.
 Jeg var med i november,
 og det falt virkelig i smak hos meg:-)

(Lampe: Lee Broom Gull kanne:Tom Dixon)

Klem fra meg, Elisabeth 

1 kommentar:

  1. Så hyggelig å ha deg med! Takk for herlig innsats og fine dager!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...