tirsdag 20. mars 2012

Oppbyging av et nytt barnerom




Så begynner det å nærme seg tiden for å inndrede minste frøknas rom,
 og jeg gleder meg. Lage prinsesse rom er en av mine favoritter.
Synes kombinasjonen beige og rosa passer veldig fint sammen,
og når jeg begynte å kikke gjennom noen pappesker kom
 det frem både den ene og andre godbiten.
Utrolig hva man glemmer man har, og spesielt hvor -
 siden det ikke var jeg som pakket sammen det meste og flyttet.
 
Inspirasjonen hentet jeg fra et gulvteppe på Potterybarnkids sine sider,
 de har SÅ mye lekkert! Men siden vi har en million,
 eller nå skrøner jeg, er mer 999 999 prosjekt på gang
kan det ta litt tid før jeg har alt på plass til dette rommet.
Men rommet står høyt på lista. En annen ting jeg har
funnet ut av i løpet av de siste årene er hvor enorm mangel
det er på variasjon i lampeskjermer.
Så derfor skal jeg vel pimpe lampeskjermen i dette rommet også.

Mange som kjenner meg tror jeg bruker en formue på interiør,
men det gjør jeg ikke(eller en god del, men på et folkelig budsjett)
Kan kanskje kalle stilen "Cheap luksus", plukker med
 meg noen godbiter fra både her og der, men det meste
 på salg og i butikker som i utgangspunktet ikke er så dyre.
Alt du ser på bildet hadde jeg fra før det bare settes 
sammen på en annen måte.
Tar litt her fra og derfra så ser det ut som nytt.
Litt lysrosa bomullsstoff skal sys om til senge kappe og litt flere puter.
Tapetene er tapet prøver som skal settes inn i rammer,
men favoritt kjolen og noen bilder. 

Inspirasjonskilde:


Ha en fin dag 

Klem fra meg, Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Så spennande:) Er så einig med deg!! Det er ikkje prisen som avgjere, men kretiviteten og auget til den som innreda:) Og der trur eg du er ryse god;))

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder. Jeg var faktisk på pottery kids butikken da jeg var i Dubai . Gjett om jeg fant mye fint der da :::) koselig blogg du har, masse fine tips. Stikker snart innom igjen::)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...