torsdag 7. mars 2013

Sofa på do, virkelig et must....




 
Yeah right!!!
Super dårlig bilder fra toaletten på Grand Hotel i Oslo.
Ble tatt i all hu og hast rett før bordsetting.
Men du skjønner tegninga, her var det virklig lekkert innredet.
Var veldig mange som ble bort i lengre tid og hvor fant man damene
 ...jo på DO!!!
Den lekkre speil veggen (midt i rommet)var med vasker på ene siden
og sminkebord på den andre.
Er du på Karl Johan og må å do da er dette stedet å snike seg inn ;-)
 
Nå er det å gjøre seg klar til skikkelig interiør kveld på tv.
 
Klem fra meg, Elisabeth

 

3 kommentarer:

  1. Ser ut som om jeg må ta meg en tur innom Grand Hotell :)
    Ha en kjempefin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  2. Hehe, det tipset skal jeg ta med meg =)

    SvarSlett
  3. Hei, Hei. Kjempefin blogg du har!

    Jeg har laget bøkene Sanselig sommer og Sanselig jul og holder nå på med en ny bok som får tittelen Sanselige Rom.

    I den forbindelsen har jeg en stor konkurranse der man kan vinne flotte interiørpremier for 22.000,- Jeg vil med dette gi deg en personlig invitasjon til å være med. :-)

    Hvis du ikke allerede er med kan du se mer ved å bruke denne linken:

    http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/02/stor-konkurranse-vinn-premier-for-mer.html

    Frist for å være med er 15. mars.

    Ha en flott uke!

    Beste hilsen Franciska :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...