tirsdag 19. august 2014

DIY: Marmor Boks



Hei kjære lesere.

Her i huset er det veldig populært med ulike spill på ipaden, 
ikke bare negativt siden skolen anbefaler at ungene skal spille
 mattekongen og andre lærerike spill.
Men da er det mors ipad det blir uenigheter om.
Men igår kom jeg over et knall tilbud på ipad, og ungene gikk
 sammen med sparepengene sine, og kjøpte den sammen. 
Så nå får jeg ha min ifred!
Husbonden sier til den største skrotprinsessen at
 vi tar ikke vare på papp og slikt tull, etter å ha pakket ut ipaden.

Da fikk jeg en idé:-)
Jeg har lenge hatt liggende en rull marmorplast, 
men ikke giddet å bruke det ennå.
Men nå hadde jeg sjansen.
Så med litt tålmodighet, en tørr klut og saks, 
lagde jeg meg en marmorert boks.
Kan oppbevare små ting i den og bruke den til pynt i ulike miljøer!


Jappt og billig!!
Det tok 15 minutt å lage den, 
og ca pris 20 kr i materialkostnader.

Da var dagens DIY behov unnagjort .

Klem fra meg, Elisabeth

3 kommentarer:

  1. Hei Elisabeth.
    Kom over siden din når jeg lette etter inspirasjon til veggfarge på soverommet som vi pusser opp. I dag har jeg fått seng fra Bohus i hus, men etter å ha sett den lekre sengegavlen din, kommer jeg til å bytte selve gavlen på sengen og lage det selv etter din oppskrift. Din ble fantastisk fin :-) SÅ hyggelig at du deler!!! TUSEN TAKK! En liten ting, jeg skjønner ikke hvordan selve grunnlaget til gavlen skal være. Hvis jeg bruker EN plate, vil den jo stå skrått ut fra veggen, siden den ikke kommer inntil gulvlisten. Det må være noe her som har gått meg hus forbi. Vår seng er 160. Og jeg tenker å ha gavlen ca 140 høy fra gulvet. Kan du hjelpe?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...