torsdag 4. september 2014

Gjenbruk på kontoret


God morgen til dere:-)

 Tidligere i år kjøpte vi oss nye senger, den gamle rammemadrassen
 var på vei til å bli kastet ut i kulda(bokstaveligtalt).
Siden nederste madrassen på en rammemadrass ikke bærer 
 så mye preg av å bli brukt tok jeg vare på disse og 
lagde 1 seng om til 2 senger. Bare nye tykke overmadrasser på toppen
 og dermed fikk turboprinsen og kontoret "nye" senger.
Før stod ramme madrassene på..... ja nettopp en ramme. 
Jeg kjøpte enkle trebein, kappet de til ønsket høyde,
 og min kjære sprayet de svarte. 2 nye senger til 100 lappen er jo et greit budsjett:-)

Planen er å erstatte sengeteppet med et fast trekk og nagler nederst.
Da blir det liksom ikke så midlertidlig look på det.

Nå skal jeg logge av, pakke og sette snuten mot Oslo.
Spennende møter venter på meg imorgen.
Idag blir det ærender i byen, besøke en venninne og se det nye huset deres. 
før vi setter kursen mot lanseringsfestfest på Slettvoll.
 Gleder meg til to innholdsrike dager.

Ha en fin fin torsdag alle sammen:-)

Klem fra meg, Elisabeth



2 kommentarer:

  1. Lekkert,som alltid hos deg!!
    Veldig greit å kunne bruke opp igjen ting også,får sååå god samvittighet…og øler nesten man kan une seg noe annet nytt fordi man har vært så flink og fornuftig ;)))

    God Hleg!

    Toveklem .)

    SvarSlett
  2. Hei Tove. Så koselig å høre fra deg!
    Du har så rett bare for at man sparer inn på noe trenger man ikke kutte ut noe annet:-)

    Ha en strålende dag.

    Klem fra meg

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...