torsdag 30. desember 2010

Endelig:-)


Le journal de la Maison

er langhelgen annkommet. Skal bli så godt:-) 
Hjem og ha en kose kveld.
 Føles som en evighet jeg hadde fri -
også er det bare 3 dager siden juleferien var...hihi
Vi har lenge slitt med at turboprisen våkner mellom 5-6
på morningen og får han ikke til å sove lengere.
Men denne uken hvor JEG er på jobb kl 07 og
Husbonden ikke begynner før kl 09, da har turboprinsen
 slått på stortromma og sovet til 0730-08 grrr typisk.
Men jeg har sagt klart ifra imorgen skal jeg sove lenge.
Men jeg kan neste banne på at da er det full baluba kl 06,
 merk mine ord.
Da bærer det hjem, plukke opp litt stjerne skudd til imorgen.

Bye bye for now♥

altså jeg er på plass imorgen også,
kanskje allerede ikveld hvem vet.
Jo, du om du stikker innom:-)



1 kommentar:

  1. Hahaha,ja er det ikke typisk!
    Her skal vi ikke klage,her sov minste frøkna til klokka var 10:20 i dag.

    Ønsker deg og dine ett riktig godt nyttår.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...