tirsdag 7. desember 2010

Hvitt & Grønt til jul








Eva Lindh

Utrolig hva litt granbar kan pynte opp.
Iblandt skal det ikke så mye til og så lukter det godt.
Det er billig og lett å lett å få tak i.

Etter jul er det bare å kaste og det tar ikke opp plass i
skapet/boden til neste år.
Dette liker vi vel? 

For den som tiden flyr ifra er dette en grei løsning. 
Tror jeg skal satse på granbar i år, siden vi nok en gang
 er rammet av sykdom.
Prinsen er tett og øyekatarr.
Så nå ligger jeg langt bak juleskjemaet her i heimen.
Skal få satt meg ned å tegnet el punkter til huset før fredag,
nok å henge fingrene i:-) 



 




5 kommentarer:

  1. Kjempeinspirerende blogg du har, her kan jeg kose meg en stund:))

    SvarSlett
  2. Helt enig....her blir jeg også en stund til. Masse inspirasjon å hente. Håper prinsen kommer seg fort...god bedring.
    Klem fra Maliva

    SvarSlett
  3. helt nydelige bilder, kommer langt med litt granbar ja! Her sliter vi også med sykdom, så det kommer til å bli travelt før jul gitt!
    God bedring til dere:)

    SvarSlett
  4. Det ble jo kjempe lekkert..flink du er :o)

    God bedring!

    Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  5. Skulle ønske jeg var så flink til å ta bilder, men dette er dessverre ikke mine bilder.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...