fredag 17. desember 2010

Ny dag nye utfordringer







Ååå deilige fredag velkommen er du alltid:-)
Idag er litt av en utfordring for meg, jeg skal inn i et vikariat
 i noen mnd på en annen avdeling i selskapet jeg jobber.
Utfordringen er at jeg har 7,5 timer på å lære meg alt pga
 av personen jeg skal ta over for skal i pappaperm på mandag.
Også dette på en fredag, den mest ukonsentrerte dagen i uken.

Her er det bare å skjerpe seg og være som en
svamp, suge til seg alt som blir sagt.
Gudskjelov lærer jeg mest og fortest gjennom øynene.

Wish me luck!


Møblene på bildene over kan når som helst ta turen hjem til meg.
Spesielt spisestue stolene hadde jeg blitt glad for,
ikke noe imot sofaen heller.

Ha en fin dag alle venner.

2 kommentarer:

  1. Krem sammen med mørke bruntoner gir deilig julestemning! Minner om pepperkaker med glasur!
    Sofaen hadde heller ikke jeg takket nei til!

    Masse lykke til med vikariatet! Det går så fint så!

    Herlig helg til deg og dine

    Klem Mona

    SvarSlett
  2. Ja, det skulle ikke vært nei takk hos meg heller til sånne møbler. Det var jo ikke akkurat vonde å se på :-))
    Ha en fin dag - det går nok fint å lære seg det nye, og det blir sikkert spennende med nye utfordringer. Lykke til.
    Klem fra Eva

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...