mandag 20. desember 2010

Julegodis & min hvite hest





Første dagen i ny stilling og det var ufattelig deilig
og kunne forholde seg til sitt eget tempo.
Min tidligere jobb har vært slik at jo kaldere det er og jo flere
steder det er kaldere jo mer er det å gjøre, så da kan dere
kanskje forestilledere at de siste ukene har vært i et ulevelig tempo.
Men jeg har vært i dette gamet, og det var derfor på høy
tid med nye utfordringer. En dag til på jobb så blir det juleferie.

Skal bli så ufattelig deilig med noen dager fri,
og krysser fingrene for at alle holder seg friske.
Vet at det florerer omgangssyken på jobben til Husbonden,
vi krysser fingrene for at han ikke tar med seg dette hjem.

På bildene kan du se julegodtet jeg og
Husbonden trommet sammen på lørdagskvelden.
Hesten kjøpte jeg for 10 ,- kr på Ikea for mange år siden,
da hadde den svarte briller, ja briller og spørsmålstegn
 på hele kroppen.Vips litt hvitmaling,
og et hull på ryggen så har jeg en à la dalarnahest.
Ganske fornøyd:-)

Klem fra Elisabeth



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...