tirsdag 10. august 2010

Best under press!









Dagen i går gikk over all forventning som alene mor, hadde litt start trøbbel men så fant vi riktig gir og dermed durte dagen avgårde.
Jeg har alltid visst om at jeg er verdensmester til å utsette ting, og nok en gang ble det bevist. Etter henting og middagslaging, ble ene etasjen støvsugd og ryddet- dette er en sjelden hendelse på en hverdag, da jeg er så heldig å ha vaske hjelp.
Eller som jeg kaller det ekteskapsrådgivningssøtte!!
Skal kutte ned på mye annet før denne støtten kuttes ut. Finnes ikke noe bedre enn å handle inn til helgen og så hente i barnehagen, for så å komme hjem til et glinsende og grønnsåpeduftende hjem på en fredags ettermiddag. Vips så er helgen inntatt:-)

Kan virkelig anbefales på det sterkeste.

Ønsker alle en riktig god dag:-)

Klem fra Elisabeth




2 kommentarer:

  1. åhhh... Luksus! kjenner jeg er et snev av misunnelig ja:) Selv nå som jeg har vært i fødselspermisjon kjenner jeg at dagene strekker ikke til....

    SvarSlett
  2. Litt luksus må en koste på seg i hverdagen, så hold godt på støtten din. Skulle ønske deg var meg som hadde vaskehjelp....ikke så lett å få tak i noen dessverre.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...