fredag 27. august 2010

Lykken er en Flis !



 

Jeg har lenge sett etter hvite marmor fliser med svake gråe årer.
Ikke lett å få tak i Norge uten å koste en formue.

Så en dag tok jeg turen innom Flisriket i Elverum bare for å titte. Med en gang blir jeg hilset velkommen og lurer på hva de kan hjelpe meg med. Jeg legger fram hva jeg ser etter, og får bekreftet at de heller ikke har dette produktet. Men vil gjerne være behjelpelige med å finne alternativer. Og det HAR de!! Finner en veldig fin flis som faller i smak. Og kan vise flere alternativer i kataloger og bestiller opp prøver på disse til meg:-)
 Snakk om service. Mens jeg har snakket med Bjørn Inge, kommer Norodd med gode nyheter. Han har sjekket opp med importør og kan skaffe meg HVIT MARMOR MED LYS GRÅ ÅRER!!! Bare å si ifra så bestilles det opp. Men så er det prisen da, overkommelig hvis man absolutt skal ha det - men jeg holder da ikke budsjettet.

De ringer og informerer at prøvene på flisene fra katalogen er ankommet.
Og ønsker meg velkommen til å komme og se.
Dette er ikke marmor, men gud så likt det er. Og ikke noe vedlikehold er nødvendig.
 Noe Husbonden likte godt.
Disse flisene er SÅ fine, blir sommerfugler imagen over hvor fine de er. blir badet slik jeg har sett for meg og til en VELDIG fornuftig pris.
Dette er gutta sine:-)

Tusen takk for TOPP service, Bjørn Inge og Norodd. 

Nedenfor kan du se badene som er inspirasjonen min.

Klem fra Elisabeth




2 kommentarer:

  1. Wow! Rå fine var de! Kommer til å bli kjempe fint!!

    SvarSlett
  2. En herlig følelse når en finner akkurat det rette og som i tillegg er gjennomførbart. Følelsen sier at "dette blir riktig". Da blir det også garantert bra resultat.

    Kjempefin flis som jeg gleder meg til å se:)

    Ha ei fin helg:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...