mandag 14. mars 2011

Bare treig eller uheldig !?







Går det virkelig ann, først hadde jeg plukket meg ut
en tapet fra Cole and Son, men denne gikk ut av prduksjon.
 Så falt jeg for en annen tapet tidfeldigvis fra
Cole and Son denne også- nå var tiden kommet hvor
 alle mål var på plass og den skulle bestilles-
så har den gått ut av produksjon også!!!!!

Ingen som tifeldigvis har liggende 5 ruller
med Italian Embrossed??
Da begynner letingen på nytt,
eller noen som har et tisp å komme med?

Og ja jeg har en indre stemme som sier;
du skulle bestilt den så fort du fant den.
 Hysj til den stemmen, jeg har nå ikke gjort det da!

Klem fra Elisabeth

4 kommentarer:

  1. Så kjedelig det var da. Håper du finner noe annet du liker like godt:)

    Ha en flott mandag:)
    W

    SvarSlett
  2. Reserve løsning er å male og evt sette opp tapet i etterkant når jeg finner noen som frister:-) Var bare så fornøyd med valget, men når man har snegletempo på noen områder så får jeg bare blir irritert på meg selv.

    SvarSlett
  3. Uff så kjedelig da. Har du prøvd å søke på ebay eller finn etter tapeten? Kan jo hende noen andre har en rull eller tre liggende et sted i verden. *♥*

    SvarSlett
  4. Å så irriterende :/
    Fant ihvertfall nåken som ligner her
    http://www.creativewallcovering.com/wallpaper-flocked.html
    Bakgrunnen på bildet mitt er skyvedøra mi :D
    Klem fra meg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...