lørdag 5. mars 2011

Store nyheter å dele med dere


Allposters

Joda det er fortsatt liv i meg:-)
Siste uken har jeg bare måtte ta det HELT rolig.
Da har tiden kommet for at jeg kan dele de gode nyhetene med dere.
Vi skal ha barn,....igjen:-)
Lille nurket dukker opp i midten av september.
Så dette er hvorfor det ikke har blitt så mye
 blogging på meg den siste tiden.
Etter jobb har jeg vært sengeliggende i flere uker,
så Husbonden har virkelig måtte trå til.
Han har vært kjempe flink, men vet han er litt sliten nå.(smiler)

Jeg er fullstending klar over at man ikke skal klage,
 da det er mange der ute som sliter med å i det hele tatt bli gravide.
Men så langt (etter 2 graviditeter) er det ikke
noe som er rettferdig har jeg lært.
Noen blir ikke gravide, noen blir det med en gang.
Noen har ingen "bivirkninger", andre har alt.
Noen har kompliserte fødsler, andre bare popper de ut.

Hvis du lurer på hvordan jeg har det så går det gret hvis man
ser bortfra den voldsomme kvalmen som dukker opp etter
 kl 12 hver dag, bekken smerter, narkolepsi og magesmerter.
Men vær klar over, jeg klager IKKE!!!!
Det går jo tross alt over til høsten og
resultatet...... er verdt hver eneste plage:-)

Klem fra Elisabeth

9 kommentarer:

  1. Hallo! Vil du "klage" så syns jeg du skal gjøre det. Tenk på deg selv og din familie i denne tiden. Alt er ikke rettferdig og kan nesten ikke være det heller...da hadde vi heller ikke skjønt hvor heldig vi hadde vært;)
    Vi venter selv en prinsesse i juli...og jeg prver å klage så lite som mulig, men blir jo likevl litt. Kun du kjenner din egen kropp, og ingen graviditeter er like:)

    Ønsker deg lykke til og GOD BEDRING!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye!! Så hyggelig, håper formen blir bedre utover i svangerskapet da:)
    Klem fra meg:))

    SvarSlett
  3. Så moro. Gratulerer så mye! Og lykke til.

    SvarSlett
  4. Gratulere!!!! Det er bare en kort periode, hehe, så ordner det seg igjen. Tror jeg sov meg igjennom det tre første månedene i alle mine svangerskap(3 stk)..når vi endelig fikk det til da.(Tok 8 år) men når de først kom ble det 3 stykker på under 4 år. Egentlig kunne jeg nok tenkt meg en til...om vi hadde kommet igang litt tidligere.... aller helst ville jeg slippe selve svangerskapet....og hoppet rett på en fødsel... Hater nemlig å være sliten HELE tiden...

    SvarSlett
  5. Gratuler så mye med graviditeten :)
    Lykke til :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med svangerskapet:)
    Så moro:)

    Ha en super dag:)
    W

    SvarSlett
  7. Hei Elisabeth

    Hva er det jeg hører? Gratulerer så mye. Nå blir det liv i heimen...
    Hils Joar så mye også.

    Klem Elisabeth R

    SvarSlett
  8. SÅ koselig!!
    Ikke kvalmen, men graviditeten ;-)
    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye Elisabeth, så koselig:)
    Klem fra Marielle

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...