torsdag 26. april 2012

Å hei hvor det går.....(sa snurre sprett)


Cox and Cox

Tjoalhopp tjolahei... som uken flyr avgårde, mest hektiske tiden er helgene. 
Og mandag som var var vi tur-retur Drammen . En absolutt nødvendig tur
 for å legge en ny ti årsplan - prosjekt Elisabeth.
De siste ti årene har vært altfor fulle av hendelser,
både de man skulle vært foruten og noen man gjerne skulle hatt i repris.
This is life...men iløpet av denne perioden har noe gått litt i glemme boken
....MEG SELV. Så det må bare tas tak i.
Mnage spør meg når jeg har en 6 åring, trassig 3 åring
og ei frøken på 6 mnd er det ikke hektisk, svaret er:
DET KAN JEG SKRIVE UNDER PÅ AT DET ER!!! 
De siste 6 årene har det vært så underskudd på søvn at det er et
 mirakel jeg holder sammen, har bare slike laken skrekk unger:-)

Og nå har jeg enda mindre søvn enn hva normalen har blitt
så jeg så høy på adrenalin at jeg kan vel vente meg en real kræsj i nærmeste fremtid. 
Som Husbonden kommenterte idag: du er så effektiv at jeg blir kvalm av deg.
Javel, men sjekk de blanke vinduene, gulvene osv....

Dette skulle egentlig være om interiør,
men er vel dette adrenalinet som slo inn. 
Skal stirre litt på bildet ovenfor, ah....deilig
(3 sekund pause) så er jeg igang igjen:-)

Imorgen skal jeg sitte å bla meg gjennom lekkre bilder,
 kanskje jeg finner noen å dele med deg? 

Blogges imorgen

1 kommentar:

  1. Hei!
    Ja, har man barn i den alderen så har man hendene full:) har vært der og er der enda, bare at det er andre bekymringer og oppfølginger som skal til når barna er større. Men alle aldre har sin sjarm og koselig er det!
    Koselig å høre om dagene dine:)
    Sov godt:)

    Klem Merete

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...