søndag 1. april 2012

Lost my words





satt meg ned for å blogge litt, men tror jammen
 lufta og orda gikk ut av meg.
Skjer ikke ofte men en sjelden gang:-)
Noen dager kommer Husbonden hjem, etter 5 min sier han:
 vært mye alene idag?!
Ja da, tar hintet... jeg skravler mye! Men når jeg i 11 år
har hatt en jobb som har bestått av å prate så blir det
 litt rart å vært hjemme "alene" i nesten 1 år.

"Vi" fikk lagt ferdig gulvflisene på gjestetoalettet,
 men var ikke lett å ta bilder i mørket.
Dere får en titt imorgen.

God søndagskveld til dere som stikker innom. 

Klem fra meg, Elisabeth 


2 kommentarer:

  1. Nydelig klokke.
    Ønsker deg ein flott påske.

    SvarSlett
  2. For en koselig blogg du har <3 Masse nydelige bilder:)
    Legger meg til som følger og gleder meg til å titte innom igjen:)
    Titt gjerne innom hos meg også:)

    Kjenner igjen det du skriver om at skravla går ;) Husbonden jobber skift om dagen, og er borte noen dager i strekk. Da han kommer hjem er det som om noen har slippi på meg en tier...blir ikke stille nei ;)
    Klem Lisa;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...