onsdag 26. september 2012

Gardiner er ordnet


Igår var mamma så behjelpelig å legge opp alle gardinene i stua for hånd, 
noe jeg har utsatt og utsatt. Men når er det gjort,
 og det ble jo litt "ryddigere" uttrykk.
Idag har jeg vel innsett at det ikke blir gjort noe i det hele tatt,
 minste frøkna er forkjølet og sutre nivået er HØYT!!
Itillegg er Husbonden bortreist, for å si det slik like greit 
for han ligger på minus sida om dagen!!! Tror 40 års krisa kom litt tidlig.

Kan gå nærmer inn på det senere, 
skal vise hva han har kjøpt med bilder. Noe så idiotisk!
Lite hint: han er SVÆRT  bil interessert. 

Nå Elisabeth, positive tanker....men allikevel IDIOTISK!!

Som du ser ut av vinduet er det kjedelig høst vær idag, 
tror dette påvirker humøret?

Irritert klem fra meg

2 kommentarer:

  1. Ble kjempe fint:)
    For noen herlige gardiner du har og nydelig med vindu helt til gulvet:)
    Fortsatt herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Lekre gardiner! Heldige deg som har syhjelp.
    Her har jeg vært gardinløs i stuen siden februar. Jeg hengte opp hvite trepersienner i alle stuevinduene, og det har i grunn vært veldig fint. Nå kjenner jeg at det kanskje hadde gjort seg med litt tekstiler igjen. Silkegardinene som hang oppe er jeg veldig fornøyd med, men... det er jo det med litt forandring da... Vi får se. Det blir vel en tur ut å kikke. ;o)

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...