søndag 23. september 2012

Marchi Group - drømme kjøkken











Kilde: Marchi Group

 Tidligere i sommer var i vi Milano,
 det var veldig varmt og vi søkte tilflukt så ofte vi kunne.
 Så på et varmt hjørne stod det Kitchen Store, DER måtte jeg inn- 
så ut som minste butikken du kan tenke deg. 
Når vi kom inn og jeg fikk snudd meg rundt skjønte dette var en butikk vi ble i en stund. 
Ta bilder sa jeg til Husbonden, og før jeg visste ordet av det kom det to
 hylende italienske damer: no no,no picture og bablet i vei på italiensk.
Butikken forsatte laaangt innover og jeg befant meg i drømme land. 
Her var det kjøkken som var en blanding av shabby chic, industrielt 
og en god dose fransk chic,
H E A V E N!!
 Det var SÅååå utrolig fint! 
Bare ventilatorene og kjøleskapene var av en annen dimensjon.
For ikke å snakke om sinkbenkeplatene! Nei dette gjorde inntrykk , 
kunne ikke se en pris lapp i sikte- noe som regel ikke er et godt tegn. 

Så kommer du noen gang over en butikk merket med Marchi Group
det er verdt turen innom.

Søndags tips fra meg:-)

(Klikk på bildene så får du mye større bilder)

2 kommentarer:

  1. Hei du:)
    For noen herlige kjøkken:)
    Tenk å kunne hatt plass til noe sånt, masse inspirasjon her:)
    Fortsatt herlig kveld og god start på uken:)

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Takk for fine inspirasjonsbilder :o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...