torsdag 24. april 2014

Favorittfargen sprer seg


Neimen , se der du…..
Jaggu sneket seg inn flere støvete rosa detaljer i huset:-)
Etter det jeg kunne observere på instagram igår var at det er 
flere som har tatt rosa inn i sine stuer for tiden….oser vår lang vei.

Når jeg først kom over dette fatet tenkte jeg at dette holder ikke en
 uke siden minste frøkena tar for seg alt 
som er på bordene når raserianfallene kommer
…. og dette i en alder av 2,5 år:-( 
Selv om fatet ser ut som det er keramikk er det i stål…helt supert
 for slike som meg som har små bulldosere i familien.

Idag skinner solen både utenfor og inni meg(applaus)
I natt sov jeg 7 timer i STREKK, ingen mareritt eller 
oppvåkninger dette er jo bare helt utrolig!!!
Det måtte litt småsnadder fra legen for å få det til, men nå gleder 
jeg meg til "bivirkningene" med fere netter på rad med 7 timers søvn.
Watch out world, Bettan is loading up…hihi

Blogges senere……klemz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...