lørdag 26. april 2014

Fremgangsmåte for å få plassbygd garderobe




Heisann dere….

Etter å kansellert lørdagsshoppingen med hele familien
 har jeg noen minutter tilovers.
Var visst en liten turboprins som stod opp ALT for tidlig,
 og etter en liten wrestling kamp vant mor så nå sover han så søtt
 mens far er på shopping med jenene…måtte GUD være med han… lol

Kom på at jeg ikke har vist dere hvordan vi får ikea
 skapskrogene til å se innebygd ut.
Dette er måten vi har valgt å løse det på.
 En proff snekker ville sikkert gremmes, men det funker for oss.
Frem til det er malt og listet ser det litt snodig ut.
Som du ser klarte jeg ikke å motstå fristelsen 
med å begynne å få litt klær på plass:-)

Jeg har valgt å ha gulvlistene i samme farge(grå) som skapene, 
litt tivilende men angrer ikke på det i det hele tatt!!! 

Visst du lurte på hvilket rom som var innenfor den hemmelige døren,
 er det dette rommet.

Vet du hva….nå hører jeg en liten boks med 
Ben&Jerry is som roper på meg…..

Tudelu..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...