tirsdag 13. mai 2014

Walk in closet - DONE!!!


Hello, all you people out there:-)

Jeg har ikke gitt meg med blogging, 
bare prøver å sette meg selv litt på agendaen!

Her ser dere ferdig resultat med lister og det hele….woop woop!!
Har negynt på den store kleskarusellen her i huset. 
For små klær skal ut, klær til arv skal pakkes bort og merkes osv
 tar litt tid når hele garderoben skal gåes igjen for 5 stk.
Jeg står som vanlig sist på listen, men fy søren så godt det
 skal bli med så god oversikt.
Dette rommet kan jeg kose meg i:-) 

Få på litt skohyller så er det "good to go" for 
innflytting av resten av klærene.

Jeg nyter resultatet, men ferden fortsetter.
 Neste, og nest siste rom i huset står for tur.
Tilstøtende rom til garderoben er vaskerommet.
Det blir samme gulv, lister osv. Blir som en klessone denne delen av huset.

Klem fra meg, Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Det oppstod en feil i denne gadgeten