mandag 27. september 2010

Kontraster





Rue magazine

Da skal jeg fortsette min ferd på soffaen og ta fatt på en ny tørkerull.
Ganske sår rundt nesepariet nå, kan konkurrere med rudolf ...hihi.
Kl 21 begynner svenske new york fruer på svensk TV3, blir morro.

Ha en fin kveld

(Mona, med bloggen Norwegian Moods, tenkte på deg når jeg så disse bildene)

Jeg liker å svare alle som legger igjen en kommentar hos meg, men det verker i hele kroppen så det tar litt tid før jeg svarer dere nå om dagen.

2 kommentarer:

  1. Hei igjen, så søtt av deg! :) Tusen takk for tankene! Helt riktig også, helt i min smak!
    Angående bildene så er det klart du kan bruke dem, jeg har jo funnet dem selv, og har jo ikke opphavsrett på dem!

    Bli frisk og ha en god uke søta!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Uff da, så kjedelig å være syk. Du må ha god bedring, så du kommer deg fort opp av sofaen! Vi her inne venter på deg, vet du!

    Lekkert med litt kontraster i interiøret! Vakre bilder!

    God klem fra,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...