fredag 17. september 2010

Noe å hvile øyet på



















Synes dette er et veldig flott hus,
beklager det ble mye bilder men klarte ikke å velge bort noe.
Ennå er det mange flere bilder jeg kunne tenkt å hatt med.

Vet ikke om jeg har sagt det, 
har endelig bestemt at hovedfargen i huset blir grå.
Hvis du er ny, kan du se innlegg ang fargen her og her 

Tusen takk for alle besøk, nye følgere og kommentarer, over all min forventning:-)
Jeg kommer tilbake ikveld men svar ang huset vi bygger og hva man bør tenke på som jeg har blitt spurt om å dele med dere.

Se you later, aligator

3 kommentarer:

  1. For et nydelig hus! Skjønner godt det var vanskelig å velge bort bilder :)
    Fin fredag til deg!
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Wow, det var bare lekkert! Herlig, herlig:))
    Ha en herlig helg!

    Klem line

    SvarSlett
  3. Å! Stilig hus. Trappa var berre helt nydelig! :)
    Er enig i at grått er fint, men syns og det kan bli trist viss det er for masse av det, eller for mørkt. Gleder meg til å sjå korleis det blir hos deg, helt sikkert nydelig :)
    Ønsker deg ein fin dag/helg :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...