tirsdag 15. juni 2010

Hermegås eller bare dyktig ??





Tapet fra Cole & Son

 


Pga mangel på barnevakt har jeg ikke fått vært på Sex and the city 2 før IGÅR. Jeg har prøvd å unngå alt av bilder på nettet og artikler. Og har faktisk lyktes bra med dette. Jeg ville bli overrasket når jeg så den på kino. Når jeg så den første filmen, føles det ut som man går inn en transe hvor en hel glamorøs verden åpner seg med moter, mennesker og interiør av den ypperste klasse.                                                                                                           
Når disse filmene lages står jo alle designere i kø for å være med. Og siden jeg er så lidenskaplig opptatt av interiør var jeg spent på hvordan leilighetene ville se ut.
Jeg og husbonden (ja, han var en av de mannfolkene som faktisk ville se den frivillig) rigget oss til på kinoen. SÅ begynner det jeg kjenner den glamorøse transen nærme seg bare ved navnene i introen som er dekket av bling. Jeg gleder meg VIRKELIG.
Neimen se det, jeg må le….. jeg visker til husbonden liker du den tapeten? Synes du det er lekkert med slike lister? Han nikker bekreftende.
Han har nemlig uttalt seg tidligere at han eier ikke visulasjons teknikken når det kommer til tapeter, farger og interiør- må ALLTID vise bilder.
Tapeten Carrie og Mr Big har på soverommet har jeg plukket ut til en favoritt i hallen og de breie gulvlistene er identiske.
Så slår tanken meg at nå kommer jo alle til å tro jeg har hermet etter filmen og eier ikke det snev av oppfinnsomhet!!
Som husbonden sier; tror ikke det er så mange som husker gulvlistene i den filmen om 1 års tid?! JA, det vel for så vidt sant det.

Ha en fin kveld alle sammen:-)
Klem Elisabeth




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...