onsdag 30. juni 2010

Frøken dektektiv

.


Foto: Finn.no                                           


Tapet fra Zoffany                                 





Gårsdagen gikk med til å jakte på naboer på ferie, det gikk stort sett greit. Ei var i USA, men kl 02:30 i natt fikk vi skriftlig bekreftelse. Og kummunen har gått med på å ta det som en underskrift. SÅ da er det bare å krysse fingrene. Må si adrenalinet var på topp mesteparten av dagen igår, stress, frustert, sinne- ja var innom mange av de negative sidene av min personelighet. Dette er sider jeg ikke tar fram som ofte- så da var det vel greit de fikk luftet seg.



Nok en gang vil jeg få takke de kommende naboene mine, helt supre. Dette lover bra!



Ovenfor er det noen bilder fra en tapet jeg har forelsket meg i(skal brukes på kjøkkenet). Derfor tror jeg fargen på stuen kommer til å gå i lys/mellom grå.....tror jeg da. 
Mona fra Norwegian Mood spurte om jeg hadde bestemt meg for brunt eller grått. På det kan jeg svare; tja, jeg har noen bilder som jeg ser på(kan ikke legge de ut da jeg ikke har godkjennelse på det fra den som eier de) Jeg titter på det ene bildet og er helt klar på at det blir brunt, så går det 5 min så blir grått , helt klart. Så ....... det brune bilde glir forbi når jeg sjekker arkivet- da er den avgjørelsen tatt det blir BRUNT. Blir helt gal,  av meg selv. Tror jeg skal vente til huset er kommet opp.
Men planen for kjøkkenet er iallefall på plass. Tegninger av kjøkken innredningen kommer etterhvert. Jeg er stor fornøyd, blir deilig med kjøkken på 30 kvm.  

Ha en god dag alle sammen.

Klem fra Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...