onsdag 9. juni 2010

Here goes nothing


Velkommen inn i våres hjem!

Da har jeg vært litt rundt i huset og tatt noen bilder, dessverre ikke den beste kvaliteten -har mye å lære meg. Men jeg skal vokse med tiden som går forhåpentligvis. På bildet vises en stol som jeg fikk tak i på Finn.no.   
Trengte ikke gjøre noe med stolen, den var ny oppusset - blir forundret over hva folk gir bort. Er som de sier ; en manns søppel er enn annens skatt. 
Noe i den duren.                              
Puten på toppen og bunnen er sydd av stoff jeg kjøpte på Cahtrines Quiltestue for ett år siden.                                                                                                                                                        
 Jeg har en stor forkjærlighet for puter, kan aldri få nok!!
Finner jeg ikke puter som passer så syr jeg noen. Er så mye lekkert tekstilstoff å få kjøpt :-)
Dette er en greie min kjære husbonde ikke skjønner noe av, hver gang jeg lurer en nye pute i heimen sier han alltid ; Nei se det - en ny pute! Har vi ikke nok puter fra før?? (med en sarkastisk stemme) 
 Akkurat som man kan få nok puter!!!!!
De kan jo brukes til alt mulig, støtte både her og der, piffer opp både en enkel stol og benk. Man kan ikke få skryt nok av hva en pute kan gjøre. 

Klem Elisabeth

                                        


1 kommentar:

  1. Kjempeflott blogg du har ..
    Her kommer jeg tilbake og legger deg til inne på min favorittliste :)

    Klem,kari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...