fredag 4. juni 2010

Alt er ikke som man tror



Tapet fra Harlequin, navnet er Indulgence



Stol fra Ikea, navnet er Kivik

Dette er tapeten som vi skal ha på ”master bedroom” bak hodene våres.                                              
                                                     

Men når jeg ser på tapeten i virkeligheten får jeg litt kalde føtter.
Men siden vi skal ha en stor hodegavel, flotte nattbord på hver side med lekre lamper på, tror jeg at jeg skal ta motet til meg og satse.
Som regel kjører man jo veldig safe da. Resten av veggen blir nøytrale og med franske dører omringet av silke gardiner.
Vi har ett gammelt skap som ligner veldig på den på bildet, hvor tv’n skal stå.
2 hvite stoler (Ikea) med turkise store pynteputer og små brune paljett puter med et lite bord imellom. Og eventuelt en puff / chaiselong foran sengen i beinenden.
På gulvet blir det 1-stavs hvit lakkert eikeparkett.

Skulle tro dette kunne bli bra?


Klem Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...