mandag 28. juni 2010

"Black" & White inspirasjon













Dette innlegget er for å matche humøret idag.
Som jeg skrev i forrige innlegg begynte vi med gravingen.
Men det tok brått slutt, da det viste seg at huset må flyttes 4 meter nærmere veien pga tilstanden på (jord)grunnen nederst på tomten. Når har jeg/vi snakket med kommunen og byggleder. Takket være ekstremt mye byråkrati og sommerferie kan nok dette ta en god del uker å få igjennom.
Flott!!!!
Ikke nok med det så er jeg syk og feberen herjer vilt.

Håper dere der ute har en bedre dag.

Klem fra en sur Elisabeth





1 kommentar:

  1. Hei! Jeg liker stilen på bildene ovenfor!
    Takk for tipset om huskjøp:)
    vi er helt i begynnerstadiet enda.
    Har ikke fått lån engang... :S
    Liker bloggen din, fint hjem dere har, og lykke lykke til med husbyggingen!
    jeg kommer til å følge med;)

    Vennlig hilsen Lillian.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...