lørdag 19. juni 2010

Gratulerer Victoria & Daniel


Gratulere med dagen.
Jeg nyter 15 STILLE minutter for meg selv, alle er ute å gjør siste ærend for dagen og turbo prinsen besøker søvnenslandskap. Puuhhh, deilig med total stillhet rundt seg. 

 Innen kl 14.oo rigger alle damene seg opp for å følge bryllup HELE dagen. Mens mannfolka vier sin oppmerksomhet mot VM.
Gudskjelov for at det er flere tv'er i huset!!!!!

Jeg gleder meg til å se alle flotte kjolene og hva bruden har valgt.

Han en fin dag alle prinsesser og prinser der ute:-)

Klem Elisabeth

2 kommentarer:

  1. Congratulations to you too. Yu've a wonderful blog. I added you to my blog list!
    greetings from Holland,
    Ineke

    SvarSlett
  2. Hei Elisabeth

    Fant bloggen din hos Karna og jeg må si du har en veldig fin blogg :-) Legger deg til i listen min så kommer jeg tilbake.

    Flotte bilder, og du har en spennende og lang prosess foran deg som husbygger ;-)

    Sitter og følger bryllup på tv jeg også; utrolig flott brudepar med en vakker og stilren brud! Mange flotte kjoler å se!!

    Ha en fortsatt fin kveld :-)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...