torsdag 17. juni 2010

Trøste shopping












Takket være en ukjent høyde på en kloakk kum og en rørlegger på Syden ferie blir ikke papirene godkjent denne uken. Buuhhuuu.                                                                                                                
Her er det bare så smøre seg med mer tålmodighet. Jeg har alltid vært ganske tålmodig av meg men må ærlig innrømme at nå er tålmodighetstanken snart bunnskrapt.
Hvor får man kjøpt mer??
Nå nærmer det seg fellesferien med stormskritt, og det gjør jo ikke saken bedre. Jeg har vært positiv og hatt en go-with-the-flow holdning hele veien, men nå har jeg gitt staffett pinnen videre til husbonden.
Så i min egen surmulings transe gikk jeg innom et par butikker, bare for å være helt sikker på at jeg ikke kom til å finne noe slik at jeg kunne holde på denne holdningen resten av dagen. Men, nei da på en klesbutikk for en litt eldre generasjon en meg stod et lite bord med en enkel plakat over; 40 % avslag på ………alt fra…..GANT HOME!!
Dette VEKKET MIN INTERESSE BETRAKTELIG 40 % er jo så godt som halv pris sånn raskt tenkt. Så da ble det 3 strikket putetrekk og et vanlig sengeputevar – som var av en helt annen dimensjon myk og behagelig, så jeg tror nok jeg skal investere i noen flere av dem.
Så tok vi turen for å kikke på søylene til huset, og snublet over flere røverkjøp.
Noen lekre lykter, men dessverre litt skjeve. Husbonden visker; det fikser vi. Jeg understrekket flere ganger skjevheten til butikk damen og dermed var de på 50 %.
Tanken som streifer meg er; this is my lucky day, kanskje kjøpe et flaks lodd i dag??
Og i det turbo prinsen stikker av inn i en annen butikk, registrerer jeg i øyekroken at denne butikken er jo full av Greengate godiser. Hmmm, interessant.
Jeg får røsket med noen bokser før husbonden roper; sett opp farta.
Tross alt ble dette en vellykket dag.

PS: lyktene er MYE finere i virkeligheten enn på bildene.

Ha en fin kveld alle sammen.
Klem Elisabeth

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...